torsdag 3 mars 2011

Sång, sång, sång!!





Å hej och hå vilken härlig dag!! Den började så fint med sång på morgonen, sedan sjöng 15 glada barn "Med en enkel tulipan" för mig när jag kom till skolan, å i eftermiddags kom min härliga studiegrupp och sjöng (å fikade) lite till. Å när jag trodde att det var slutsjunget för idag, ringde det plötsligt på dörren å där stod ett sjungande blombud. Så det blev sång, sång, sång för hela slanten idag - härligt!!

TACK alla söta, goa bloggläsare för alla era härliga gratulationer på min födelsedag. Ni är ju bara BÄST!! Ni gör min dag, varje dag och er ord värmer mitt lilla hjärta.

KRAM till alla er från mig

// Inredningsfrun å glad att få bli ett år klokare och äldre

Pssssssssssssst....... Ljuvligaste buketten fick jag av min underbara make idag. Preggo-klumpig, som jag är för tillfället, råkade jag bryta av en nejlika på en gång. Men den blev söt i en liten mini-vas bredvid den stora. Tur var väl det!!

12 kommentarer :

mammaxtre sa...

Vilken uppvaktning, vad härligt! Grattis.

Rosor och ruiner sa...

Grattis till dig på den STORA dagen!

claudiasbayerncottage sa...

das sieht soooo schöööön aus !!!
alles Gute für Dich, bleib so fröhlich !!

liebe Grüsse
Claudia

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!kraaaaam från Carina i Fagersta

Ovala drömmar sa...

Hej Marika!
Först och främst grattis på din födelsedag, vilket härligt väder du fick till din ära!! Klart man ska fira och glädjas en sån dag! Fram för mer firande!

Jag hittade hit till din blogg först för ett litet tag sedan. Jag såg när du var med i Halv åtta hos mig, kände igen dig eftersom vi gick på samma högstadieskola och tänkte att åh vad mysigt hon har hemma hos sig! Vitt som jag älskar.

Sen var det inte mer med det. För ett tag sedan satt jag på styleroom och letade lite inspiration bl a till kök och barnrum eftersom vi precis köpt hus och råkade hamna i ditt album och via albumet hit till bloggen =) Roligt!

Jag tycker att du har en väldigt mysig blogg och du skriver så personligt och med humor. Det är inte alla bloggar som är så. Du bjuder både på dig själv och på en härlig massa inspiration med alla fina foton du visar! Stort lycka till med magen och den kommande förlossningen, och givetvis tiden därefter. Vad härligt med en liten till!

Ha det gott!
Kram Veronica

Bella sa...

Hipp hipp hurra!! Stort grattis på din födelsedag!! Låter som du inte kunde haft en bättre födelsedag :)

Kramar Bella

Unknown sa...

Grattis! Roligt att bli så uppvaktad på sin dag :)
Kram Maria

Mitt vita sköna hem sa...

Grattis på födelsedagen!

Jag hitta till din blogg för några dagar sedan... Så mycket fint du visar och skriver om!!!
Jag har i många år skrivit om trädgård men lagt det åt sidan för ett tag och börja nu blogga om lite inredning kombinerat med min trädgård.
Besök gärna min sida.

Ha det gott! //Liv

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen.Kramar Maria i Spanien :)

Fii sa...

Tack för en mycket trevlig födelsedagsfika idag! Var mysigt att bara sitta och prata, måste snart göra om det!! Hälsa W från mig och säg att han är en liten buse ;) Kram Sofie

blenda sa...

Åhhh grattis grattis på din dag =)

Barfotaflickan sa...

Grattis i efterskott!!! Vilka underbara bilder =)