onsdag 8 juni 2011

Belöning!


Idag har jag sannerligen slitit massor och gjort ett gott dagsverk. Å ett bra jobb ska alltid belönas på ett eller annat sätt, tycker jag. Så idag gav jag mig själv belöning i form av Marabous senaste smaksensation (TACK för tipset käre bloggläsare) med cocos och banan som var ljuuuuuuvligt god. Å vad har jag då gjort för att förtjäna denna lilla gudomliga chokladkaka då........
....... Jo, planterat tomatplantor. Tufft jobb..... väldigt tufft..... :)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Som jag har sagt både en och fem gånger så nalkas det ju dop snart för Lillebror. Å jag är så sjukt nyfiken på hur de söta Converse-skorna som vi beställt (från gulliga och duktiga Caroline) kommer att bli. Det kommer att bli ett par mörkblå Converse-skor som vi kommer att ställa på vita marsipantårtor. Men ni får ju så klart se bilder när dagen D är här :).

2 kommentarer :

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Aaah, fick nästan titta bort från bilderna. Har gjort min första dag som sockerfri... hoppas att jag klarar fler! :)
Hoppas tomatplantorna ger mycket tomater!

Caroline Dourén sa...

Det ska bli så kul att göra dem! Tack söta du :). Kramar till dig!