måndag 6 juni 2011

Grattis Sverige!


Hipp, hipp HURRA! Idag är det Sveriges dag! Grattis Sverige!

Idag har vi firat vår nationaldag med glass, grädde och jordgubbar (som mina kära päron kom över med) här på the Island- ljuvligt! Å apropå jordgubbar så hoppas vi kunna skörda våra egna lagom till midsommar. Jag längtar till att kunna gå ut barfota i gräset tidigt på morgonen och plocka in jordgubbar att strö på morgonfilen. Det är vardagslyx det.

Nu jag fortsätta att fira vår nationaldag. Så än en gång - grattis Sverige (och tack för att jag helt plötsligt fick en anledning att fira och äta lite choklad :)...)!!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Jenny sa...

Jordgubbar är sommar! Skrev precis hos någon annan att jag köpte i helgen men fick bara tag i belgiska, helt okej men inte som de svenska som kommer i överflöd snart!

Ha det bra,
Jenny