onsdag 22 juni 2011

Nu är det klart!

Ljuvligt vackra vita rosenskär.



Nu är växtstödet klart. Tjohoooooo!!! Jag har planterat ner lite vita rosenskär i väntan på att alla luktärter ska börja växa och slingra sitt upp för mitt lilla fönster. I pallkragen framför har jag planterat mina squashplantor som nu börjat växa sig stora. Ska bli spännande att se om det går att skörda snart.

Nu i efterhand så kan jag väl säga att jag skulle ju målat pallkragarna innan jag planterade i dem, men jag var så jäkla het på gröten att komma igång med detsamma så nu får jag bita i det sura och försöka måla dem i efterhand. Men jag har nog haft svårare saker att lösa i mitt liv så det ska nog gå med lite envishet :). Å den varan har jag myyyycket av säger min käre make. Hmmmm.....

Nu är det fikadax.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Jag är lååångt ifrån klar med min "lilla trädgårds-idé" och detta är bara en liten del i vad som komma skall :).......

5 kommentarer :

Jenny sa...

Jättesmart! Alltid roligt att bli inspirerad! :)

Anonym sa...

hade jag varit du hade jag bara oljat pallkragarna...är snygga som de är...kramis semlan

Anna-Maria sa...

Jätte fint, vad duktiga ni är.

Anonym sa...

Hej..
Jättefint blev det, du är en riktig pysselmaja..Ha en riktigt skön midsommar med din fina familj :-) Stor kram / Monica

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hos oss är dom naturella! Vad blir det för färg om du ska måla dom?!
Nu får blommorna hamna i blickfånget i stället! :)