lördag 11 juni 2011

Sill-lunch och skoleverans

Idag har vi fått skoleverans hit till the Island.....
..... inslagna i cellofan och vackert blått band.
Å innehållet var bedårande små pytteskor.....
.... som ska få stå på Lillebrors dop-tårta imorgon.
Idag har vi avnjutit sommarens första sill-och färskpotatislunch ute på altanen. Jag tror faktiskt att jag skulle kunna leva på färskpotatis (med en stooooor klick extrasaltat smör till) - ljuvligt! MUMS!!

Idag fick vi skoleverans från söta och fingerfärdiga Caroline som kom över med Converse-skorna (gjorda i sugarpaste) som vi beställt. De är så bedårande och yttepyttiga att man nästan blir lite kär :)!

Nu ska jag kasta mig i bingen så att jag är pigg och utvilad till en busy busy day imorgon.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst.... Är det pingst idag!?! Uj, uj, uj, det har jag ju fullständigt missat. Jamen trevlig pingst på er då, goa bloggläsare!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Vilka fina skor och fint namn till sonen : ) Hälsningar Sofia

Camilla sa...

Vilken underbar tårta!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka bedårande skor och fina vimplar! :)) Hoppas ni får en fin dopdag. Ser fram emot att se korten, för nått får vi väl se här på bloggen?! :)) Kram