måndag 27 maj 2013

Idag kavalkadar jag Er!







Alltså. 

Eftersom huvudet fortfarande känns som om det vore fullt med bomull och bly på samma gång så kavalkadar jag er med bilder istället.

Ni får hålla så mycket tillgodo som ni bara förmår och håller era små tummar att mitt huvud är snorfritt imorgon och att min lilla lekamen är pigg och alert att komponera ihop något vettigt :).

Nu, lite Alvedon. Snart, bingen med hopp om ett par timmars sömn.

KRAM å godnatt



// Inredningsfrun å lite sjuk men glad :)

Pssssssssst....... Kläderna ovan kommer från Gårdby Kafé och Lanthandel
Det finns så mycket fint där att man blir en smula tokig så jag provar nästan igenom hela butiken varje gång jag är där. Vad som fick följa med och numera bor hemma hos mig får ni se inom kort :).......

10 kommentarer :

Anonym sa...

Länge sen jag kommenterade, men jag tittar in här varje dag. Suuupersnygga kläder, och suuupersnygg du! :-) Varm kram från f.d. Shopstop-Ann!

Lena - gott för själen sa...

Ascoola kläder. Passar dig jättebra! Kanske blir det ett besök där i sommar.

Kram Lena

baraetthem sa...

Snygg kavalkad!! Och jag hoppas du är piggare och lite kryare idag:)

Kram fredrika

Annika sa...

Snygga kläder!!! Krya på dig! Kram

Design by Tornblad sa...

Vad fin du är i allt!

Håller alla tummar och tår för att du blir frisk!!!

Kram Malin

Husbilen Tuzzen sa...

Krya på dig! Nu får du blir frisk snart!
Kram Helén

Browneyedgirl sa...

Så snygga bilder raring =)
Fy för att vara sjuk, sitter här med huvudet som bulat, näsan är tjock, nyser och har feber :( Ute strålar solen och fåglarna kvittrar. Gör det lite lättare i alla fall. Krya på dig nu och ta hand om dig <3 Kramen

Therése S sa...

Galet snygga byxor.
Kram // Tess S.

Anonym sa...

Tänkte bara höra med dig om man kan handla på gårbys lanthandel på nätet. Ha en toppen dag mvh Susanne

Anonym sa...

Åh många snygga kombinationer 😊 vad är märket
på baggybyxorna, luvtröjan och tröjan m siffrorna?
Var ju bara sååå grymma 👍 Krya på dig, kram
A