tisdag 11 juni 2013

Lite mycket nu!

 y

Matta (Nyblom Kollén), bricka/ljuslyktor/silverkruka/PB Home kuddar (Louise Interiör)


Alltså.

Kan ju faktiskt vara bra emellan åt att uppdatera bloggen så att Ni inte tror att jag gått och ramlat av pinn eller något. Men så är ju inte fallet. 
Så klart.

Dock är det lite mycket med livet just nu så vill ni ha dagliga updates på vad som
 försiggår i mitt liv kan ni ju alltid följa mig på 
Instagram  "Inredningsfrun".

Men.
Jag loooovar att jag ska försöka få i hop tiden även här inne så att det inte blir så ekande tomt :)

Nu, packa väskan inför morgondagen (ska spela fotbollsmatch i skolan. Oj, oj, oj!!)
Snart, hångla kudden.

KRAM på er alla goa. TACK för att Ni finns!

// Inredningsfrun


4 kommentarer :

Gabriella sa...

Härliga bilder! Så enkelt och fint med lite blomster. Och underbara kuddar=)

Marie sa...

Vilken underbar blogg du har. Man får massor med positiv energi när man klickar in här! Lycka till med fotbollsmatchen! :) Kram

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Ibland är det full rulle. Men även om det är ekande tomt mellan varven blir man så lycklig av att titta in hos dig. Kram och ta hand om dig <3

House of Silver sa...

Altid dejligt opløftende at besøge din blog. Positiv blog, positiv livsindstilling, det forbinder jeg med din blog. Foruden en stærk kvinde, der bor så flot!! Cape diem.
Kh

Jeanette