söndag 2 juni 2013

Nyblom Kollén-tävling!










Fotograf Carina Gran för Nyblom & Kollén


Alltså. 

Att jag har en förkärlek till Nyblom Kolléns textilier är ju ingen nyhet för alla er 
som hängt här inne hos mig ett tag. 

Så när jag nu får äran att hålla i en liten tävling åt dem så blir jag ju så klart extra glad.

Så.

Ni kära läsare har nu chansen att vinna valfritt;

* förkläde + grillvante
 eller
* förkläde +  grytlapp
  
som ni kan ha till sommarens alla goa grillkvällar.

Så.

Vad ska Ni göra för att vinna?

1.In och "Gilla" Nyblom Kollén på Facebook 
2. Gå in på deras hemsida och välj ut vad du vill
vinna
3. Skriv en skön och cool motivering här i kommentarsfältet hos mig till varför just du ska bli den lyckliga.
(Tävlingen avslutas 9/6  kl.20.00)

Heja, heja Er!!

Nu, tvaga min lilla lekamen. Snart, söndagslunch hos min käre mor och far.

KRAM

// Inredningsfrun


 

14 kommentarer :

Anonym sa...

Jag skulle valt det fina Ernst Grafitgrå förklädet och den matchande grytlappen. Med detta på mig skulle jag sen styla inför våra vänner framför grillen. Jag har nämligen bestämt mig för att bli grillmästare :-). Som det ser ut nu kan jag inte ens tända på grillen.....

Håller tummen! /Jessica A

Anonym sa...

Hej!! Jag vill vinna Ernst förkläde och grillvante i grått, vore coolt att det från nyblom och kollen fått!!! Och sist men inte minst, vore ju underbart att av inredningsfrun få vinst!! ❤ Kram från Carina i Fagersta

Fanny Petersson sa...

Hej! ÄNTLIGEN en ny uppdatering! Du är skön, cool & ett blogg proffs!
Jag skulle bli överlycklig om jag vann ett "förkläde dam Petrus ljusgrön" &
"ugnsvante Petrus ljusgrön" att bjussa mamma på. Så slipper jag skämmas över henne. Om hon åtminstone har fin fina grillkläder!
Love u INREDNINGSFRUN!

Ps, jag läser hellre din än "Kenzas"!!!

Anonym sa...

Förkläde dam Petrus rosa och Ugnsvante Petrus rosa vill vi vinna.

Efter en jobbig vår känns det äntligen som att livet börjar ljusna. Blivit arbetslös och gjort en stor jobbig flytt till äckligt ostädad stor 4.a med 3 barn. Vi städar ut de förra ännu efter en dryg månad. Skulle bli så glad för denna fina vinst. Skulle bli så fin på landet där den stilen finns.

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, här är en till som älskar Nyblom & Kolléns textilier. Hur jag än bär mig åt så lyckas jag köpa något nytt till varje sommar och jul.

Jag är gärna med i utlottningen och hoppas på tur så att Förkläde midja Ernst grå & Ernst grytlapp grå får flytta hem till mig.
Det skulle verkligen behövas så jag slipper slänga fler tröjor då jag sista vecka förstört två fina med stänkfläckar av fett på magen:(

Kram Teres

Anonym sa...

Åh va kul med en tävling.Förkläde med grytlapp Ernst i grafitgrå
Jag skulle ge det till min underbara man som grillar de absolut godaste hamburgarna i heeeela världen
Annika
dojjan74@hotmail.com

Victoria sa...

1. Jag gillar på Fb - Victoria G Tegström

2. Jag hoppas på att vinna förkläde dam Petrus rosa och ugnsvante Petrus rosa.

Älskar alla gammeldagsa saker så detta skulle passa perfekt hos mig, men när man är hemma och mammaledig har man inte allt för mycket pengar och ett förkläde blir inte direkt högsta prioritet

Anonym sa...

Hej! Gillar delar och är med och Tävlar om det härliga Rebecka mix förkläde och grillvante som jag har tittat på så många gånger ett härligt friskt tyg.
Har förkläde på jobbet! Vill visa alla så underbart. Lite shabby.
maude@tyfonmail.se

Frida Bergner sa...

Jag vill självklart vara med och tävla.

Gillar Nyblom Kollén på FB: Frida Bergner

Jag skulle bli jätte glad om jag vann detta förkläde med tillhörande grillvante: http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/forkladen-grytlappar-grillvantar/forklade-dam-petrus-rosa/

Jag skulle vilja vara söt och fin när jag lagar mat och bakar. Och det gör att även baket och maten blir fin och god.

frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

hej,jag gillar på fb och skulle välja förkläde Petrus dam rosa och matchande grytlapp.Vi har köpt ett torp i år och där skulle jag använda förklädet som skulle passa in i den lantliga stilen. Ciina

AnnCatrin sa...

Gillat & om jag vinner skulle jag vilja ha förklädet Petrus dam rosa med tillhörande ugnsvante!

Första sommaren i hus (och för att inte tala om jul som ska firas hemma hos oss i år) vad skulle då passa bättre än detta otroligt fina förkläde ala bullerbyn?! Jag & "petrus" kommer att briljera i köket i sommar när rabarbersaft ska kokas och pajen bakas :)

Stor kram underbara du!

Anonym sa...

Hej

Jag skulle vilja vinna Förkläde dam Petrus ljusblå med tillhörande grillvante. Min dotter älskar Madiken och att hjälpa mamma i köket hon har just fått ett sånt här fint förkläde. Är turen på vår sida så är det mammas tur att bli madiken nu :-)

Mvh
Marie, marie.lindberg@bredband2.com

Matilda sa...

Hej! Tävlar gärna :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Skulle vilja detta snygga förkläde och en grillvante i samma färg: http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/forkladen-grytlappar-grillvantar/forklade-grill-ernst-morkbla/

Vill vinna till sambon som inte kan låta bli att spilla,
men som alla vackra sommarkvällar gärna vill ställa sig och grilla.
En snygg kopia av allas barfota-Ernst vill jag se på vår altan.
I fräscha Nyblom Kollén skulle denna man troligtvis bli snyggast i stan.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)





Anonym sa...

Ernst produkter är sååå snygga, ett rött set med förkläde + grillvante skulle nog glädja mannen. Det är nämligen han som är grillmästaren i denna familj, jag är helt usel på grill :) och om han har ett snyggt "grillset" kommer jag att få njuta av grillens delikatesser oftare ;)

H. Ramona