söndag 16 juni 2013

Tacksamhets-söndag!


 Efva Attling-smycken. To die for!




Alltså.

Idag har jag lite tacksamhet-söndag
Ni vet en sådan där söndag som är skönt ända ut i lilltån och man har gottigaste feelingen i kroppen.
Å när man är tacksam för livet i allmänhet och sitt egna liv i synnerhet. 
 
Å så är jag tacksam för det här. 
Bloggen. 
Att jag började, nästan slutade, men hittade tillbaka. '
Så blir det ibland när det är mycket med livet.
Men allt har sin gilla gång. Å just ju gillar jag gången
Så att säga :).
 
  Å det blev ju faktiskt bra till slut trots allt. 
Lite farthinder på vägen, lite offroad men med lite guidning från vänner och familj 
så är man tillbaka på banan igen.

 
Så idag är jag extra tacksam för mina vänner, mitt liv och en dam vid namn Elsa
 
Tacksam, tacksam, tacksam.
 
För livet i almänhet. För mitt liv i synnerhet.
 
KRAM på er godingar
 
// Inredningsfrun
 
 
Psssssssssssssst......
Bilderna ovan fotades förra året för Georges Gulds smyckeskatalog. 
Det är fantastiska Fotograf Ida som lyckades bragden att få mig att fastnat på bild.
Bilderna idag får ni som inspiration till alla er som går i giftastankar. 
Smyckena hittar ni HÄR.
 

2 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Wow, vad vacker du är! Och vilken duktig fotograf. Bra kombo helt enkelt.

Kram Lena

Bella sa...

Wow, så fina bilder på vackra dig :)

Härligt att läsa att du hittat "rätt" i livet efter en tuff tid, önskar dig all lycka i forsättningen!

Kram Bella