tisdag 12 februari 2013

Vem tryckte på knappen?

Hyancinter från rabatten. Dock förra årets rabatter.... hm.......


 
Alltså.
Ärligt.
Vem tryckte på knappen till snömaskinen igen?!?
Nog för att snön är vit, fluffig och lite mysig meeeeen nej, tack. Alltså ärligt. Neheeheej tack.
Tackdropp, fågelkvitter och vårlökar lite pronto deluxe kan ju jag känna.
 
Tills dess får jag bjuda på lite värmande bilder på ljuvligt doftande hyacinter istället. Alltid något att värma snöfrusna själar med :).
 
Å just det ja. Tack för Ni finns. Alltså riktigt TACK för ni finns!!!
 Ni är ta mig tusan bara BÄST!!!
 
KRAM
 
// Inredningsfrun
 

15 kommentarer :

Anonym sa...

Å jag tycker det är så vackert och här har vi sportlov , barnen åker pulka så underbart glada och rosiga och sover gott om natten.

Frida mitt i livet sa...

Du är söt du! Önskar dig en riktigt fin eftermiddag! ;)

Frida mitt i livet sa...

Du är söt du! Önskar dig en fin eftermiddag!;)

Anonym sa...

Jättefina bilder! Vad använder du för kamera? Kramar från miss Li

♥Linda♥ sa...

No shit! Då är snön snart här med och jag vill inte heller ha mer nu. *ryser*

Ha en fin dag iallafall! Skönt med lov då och då när man jobbar i skolan :)

Husbilen Tuzzen sa...

Jag håller med dig! Vill ha vår nu, pronto!!!

Ha en fin dag!
Kram Helén

Photo by Maria sa...

Ja det har jag med frågat mig med, vem tusan tryckte på den knappen??
Skall försöka hitta vinteravstägningsknappen fortast möjligt..

Ha en fin kväll..

Kram Mia

Sommaren65 sa...

Du är ju helt underbar som låter oss få inspireras av dina bilder o ditt hem. Man får så många härliga idéer. Så varje dag måste man kika in hos dig. Ha det gott bästa du😘. // Magda

Anonym sa...

Det är så kul att du verkar må bättre och att blogginläggen kommer lite tätare nu för jag gillar som din blogg ;)

Kram från Norrland

7th-heaven sa...

Usj. Jeg vet! Her hvor jeg bor også. Irriterende. Jeg vil ha vår nå!!
Håper du får en fiiin uke.
Line

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder! Det ser ljuvligt ut=)

Browneyedgirl sa...

Ja vem det än var som tryckte på snö knappen får gärna trycka av den nu =) Det räcker, men gärna mer sol. Du är bäst, så är det =)
Kramen söta <3

Iris // Alla dagars kaos sa...

Eller hur!? Vad hände där? Jag längtar sååå till våren nu!ill fågelkvitter, blomsterknoppar och vårkollektioner :)

kram /iris

dianasdrömmar sa...

Undrar detsamma...jag vill ha vår nu!!stor kram Diana

Unknown sa...

Ja, inte var det jag som tryckte på den förbannade knappen! Jag längtar också till våren. Under tiden njuter jag av dina fantastiska och kreativa bilder. De lyser upp min själ.
Kram och tack för en inspirerande blogg