tisdag 9 april 2013

Kär på nytt!






Underbaring och min kära mor.

 Vackra ting som jag fotat på Paradisverkstaden. Looooove it!
 


Alltså.
Jag gjorde slut ett tag. Med min lilla kärlek. Han fick stå åt sidan ett bra tag och snällt vänta tills jag var redo igen. Men nu har han återfått en plats i mitt hjärta och jag kan knappt vänta på att få hålla honom i handen igen.

Mr. Canon Eos. Min kärlek till dig försvinner banne mig aldrig.
Det sa ju klick vid första klicket.
 
Nu släpper jag dig inte igen!
Klick, klick, klick!
 
// Inredningsfrun å på nytt kär i sin lilla kamera
 
Psssssssssssssst..... Soooom jag längtat till att känna sug efter att fota igen! Vid senaste besöket på Paradisverkstaden gick jag loss som bara den. Såååå härligt

7 kommentarer :

Anonym sa...

Hej
Vilka underbara bilder från Paradisverkstaden! De har så vackra saker och man blir så glad av alla färger.
Tack för inspirationen! /Sus

anettan sa...

Så mycket fint. Jag älskar pastell det piggar upp mig i alla fall.... Kram Anette

anettan sa...

Ojoj så mycket fint. Ha en fin dag. Kram Anette

Krannina sa...

Härligt att höra <3 Och härliga bilder oxå :-D

Kramar

Katarina sa...

Snygg Moder! Också!

Browneyedgirl sa...

Vad härligt att ni hittat tillbaka till varandra =) Vilka härliga bilder du bjuder på. Kram och ha det bäst <3

Sofia sa...

Vilka härliga bilder! Och vilken affär?! Den skulle jag vilja ha här på västksuten :)
Tack för en rolig och inspirerande blogg!
Kram!