söndag 28 april 2013

Lyx deluxe!























Hotellfrukost. Lyx!


Alltså.
Ibland är man värd lite extra lyx i livet. Som hotellfrukost till exempel. Är inte det lyx deluxe så säg!?!
Extra lyx är det dessutom om hotellet ligger en si så där en minut från där man bor, så man liksom nääääästan kan gå bort i morgonrocken (Oh, yes! Så har jag det!!).
Den känslan av lyx! 
Igår lämnade jag dock morgonrocken hemma men mumsade hotell-frulle så det stod härliga till. 
Jag firade både att det var lördag (woop woop) och att jag och min bästa vän blivit 
uttagna till den HÄR tävlingen.
Så i sommar hoppas jag ni sitter där på Larmtorget i Kalmar och hejjar på The MamaS :).
Tjohoooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... På helgerna serverar Calmar Stadshotell frukost ända fram till 11.30. 
Najs för alla sömntutor :)!

9 kommentarer :

min tekopp sa...

Hotellfrukost, det är bannemej svårslagen lyx det!!

Anonym sa...

Grattis till the mamas ;)) och jag håller med älskar hotell frukost Kram Anna

Anonym sa...

Hihi, så det var därför jag missade dig vid frukosten då, vi var nere redan kvart i nio och mumsade så det stod härliga till! ;) Klart vi kommer tillbaka i sommar och hejjar på er, var så säker, och då hoppas jag att jag lyckas få en skymt av dig och inte bara "gå om dig"! :)
Kramar Therese Wahlström

Katarina sa...

Inget om att du var i Söndagsbilagan?

Gabriella sa...

Åh så härligt gott det ser ut med hotellfrukosten! Grattis till er!=)
Kram

dianasdrömmar sa...

Vad kul :) grattis min bror har varit med 2 år i rad mysig tävlig på larmtorget håller tummarna kram Diana

Browneyedgirl sa...

Godmorgon raring <3
Vilken lyx frukost, jag som sitter och är hungrig. Om jag knäpper med fingrarna så kanske den kommer hit =) Härligt att få njuta lite extra.
Kramen

Karriärkvinna sa...

Vad roligt! Stort grattis till tävlingen, ni kommer säkert gör succé! Varmt lycka till!

Fröken Sandra lagar&bakar sa...

Älskar hotellfrukostar, såg himla gott ut! :)
Kram