måndag 29 april 2013

Måndagar!



 


 



Alltså.
Jag tillhör den kategorin människor som inte har ett dugg problem med måndagar. Jag rent av gillar dem! Måndag och tillika veckans första dag, sätter liksom ribban för hur resten av veckan blir.
Å då kan man ju välja att se det på två sätt, tänker jag; Blir måndagen en riktig skitdag (försovning, hittar ingen parkering, glömt lunchlådan och plånbok, fått parkeringsböter, missat tandläkartiden) så kan ju resten av veckan enbart bli bättre. The only way is up liksom. 
Å om måndagen blir en riktigt toppenhärlig dag (som min varit idag) så kommer resten av veckan bli lika härlig eftersom man är go i sinnet. 
Typ.

Så.Måndag. 
Lite win-win hur man än vrider och vänder på den. 
Kan ju jag tycka :).

Nu, borsta tanden. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Idag bjuder jag på lite nytt från Lexington som jag var och fotade på Mormors Fönster förra veckan. Looooove it! 

10 kommentarer :

baraetthem sa...

Det där behövde jag höra idag som haft en riktigt grå och trist måndag. Kan ju bara bli bättre nu:))

Kram på dig!
Fredrika

Anonym sa...

Hej! Jag och min familj (man+2 barn) funderar på att flytta till Öland eller Kalmar. Nu bor vi i Norrland men hans familj bor på Öland. Undrar om du kan ge tips på bra områden att bo på (villa) samt förskolor och skolor som du kan rekommendera. Tacksam för svar.

På Selmas gata sa...

Men det där var väl farligt snyggt!:-) Fick genast lust att kasta mig in i bilden och krypa ner i sängen. Lexington levererar alltid. Och du är som vanligt klok du, mycket bra skrivet! Kramen!

Anonym sa...

Härligt!! Gillar positiva människor!!! Stor kram!

Beatrize sa...

Håller m "baraetthem"-precis vad jag behövde efter denna skit-måndag-kväll... Kan bara bli bättre!!!

Fru Lagom sa...

Här regnade det idag fram till kl 16 då solen kämpade sej fram. Det var ju i alla fall lite peppande.
Så mycket härligt du fotat. Såg din lilla "blogghörna" i ett tidigare inlägg också. Hur fint som helst. Känns gött kan jag tänka mej =)

Önskar dej en fortsatt fin vecka!

Gabriella sa...

Härligt tänkt!=)

Browneyedgirl sa...

Härlig inställning =) Den ska jag ta med mig. Kram finaste och ha en bra dag....<3

Anonym sa...

Röda Lexingtonkudden-Aj lajk!!!
Måste ha!!

www.ditnasanpekar.se

Davina Ginström sa...

Hej, du har så rätt! Måndag är veckans bästa dag... men jag ser det så för på måndag vet alla vad dom ska göra, jobb, skola ,eftis... det blir ordning i huset. =)
Många kramar från Davina