måndag 8 april 2013

Om det blåser!









Alltså.
Om det blåser lite extra idag så skyll på mig! Jag har nämligen beställt lite extra vind i mina segel för jag har så mycket som ska hinnas med just nu att jag behöver en extra knuff. 
Fort, fort fram. 
Med vind i mina segel och sol i hjärtat.
Härliga måndag. Nu kör vi!!!
Tjohoooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Idag bjuder jag på en pastell-karamell med bilder fotade hos Topiary. Senaste kollektionen från Greengate och dofterna från Yankee Candle.  Looove it!
 

5 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Hahaha, du är för härlig!

Kram Lena

Emschen sa...

Klart att du ska ha vind i dina segel! Jag blåser lite för att hjälpa dig. :)

Du, ljusen hur doftar a child's wish? Låter ju helt fantastiskt!

Ha en fin dag så ska du se att du kommer hinna allt!
Kram

Anonym sa...

Haha inte visste jag att du också är en yankee candle "junkie" ?
Jag är det !!! Kram

Maria at inredningsvis sa...

MMMMMM UNDERBAR post:)och jag är doftljusnarkoman haha Din blogg är alltid så inspirerande.

Om du gillar lyxig cashmere..kan du kolla in min blogg idag:)

ha en underbar vecka

LOVE Maria at inredningsvis.se

Anonym sa...

Hej, Jättefina bilder - men varför fotar du allt från sniskan