söndag 19 maj 2013

Genialisk reklam!







 Dagens mama i baggyjeans, skärp, (Gina Tricot), tröja (Cubus),
Noa Noa-kavaj (Nordljus), smycke (by Billgren),
ljuva lockar (Rapunzel of Sweden).



Alltså. 
Ni som hängt här hos mig ett tag vet ju att jag gillar SwedishHouseMaffia.
Grymma boys det där.
Å när jag såg på tv häromdagen att Volvo har använt sig av dessa snyggingar i sin, vad jag hävdar är världens snyggaste reklamfilm ever, så studsade jag nästan här hemma i tvsoffan. 

Genialsikt!!

Nästan så jag vill lägga benen på ryggen och springelispringa å köpa Volvo på en gång. 
Men det gör jag ju så klart inte utan sitter istället och njuuuuter!
Ni som inte sett reklamfilmen jag pratar om klicka på studs 
 HÄR!!!
 Grym låt. Grymma killar. Bästa!!!


Iallafall.

Hoppas ni har haft en riktigt härlig söndag med mys deluxe och heja, heja Sverige i hockey å allt sådant :).

Nu, nanna kudden. Snart, sovagotti!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Jemmpapemmpa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Therése S sa...

Den reklamen är nog den bästa någonsin, just för att det är SwedishHouseMaffia. Ha en trevlig dag.

Ellinore sa...

Håller med! Var mest trött på all reklam hela tiden under matchen men när den reklamen kom satt jag som förstenad. Så otroligt vackert! Och det är inte en dålig benämning på en reklamfilm ;-)