onsdag 1 maj 2013

Allt går till slut!



 





 Chilling i jacka (Chill Norway), jeans (Circle of Trust), väska (Liebeskind), tröja (Monroe),
halsband (Lilly of Sweden), lockar (Rapunzel of Sweden)

Alltså. 
Det kommer en del frågor, från er goa läsare, kring vem som fotograferar mig (som till bilderna ovan). 
Jo.
 Oftast använder jag den, av mina vänner, som har oturen och drar nitlotten att vara närmas. 
Så att säga.  
Å eftersom den av vännerna, som fick det eminenta uppdraget (oooh the irony) att utföra fotograferingen, då börja flacka nervöst med blicken, svettas på överläppen och dra haranger med "amen-jag-kan-ju-inte-fota" och "jag-har-aldrig-gjort-det-här" så blir det ju ändå trots allt bilder.
För vänner är till för att hjälpa varandra genom svårigheter, genom nya erfarenheter och genom nya prövningar. Man hjälper varandra, rättar till lite, ger ett och annat tips och heja-rop på vägen. 
Så går allt till slut.
 
Å det gäller ju fotografering i allmänhet och livet i synnerhet.
Så.
Våga prova. Våga misslyckas.
Men framför allt och det absolut viktigaste;
Våga lyckas!!!

Nu, kasta mig hejdlöst i bingen utan att passera gå. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... TACK J för bilderna. 

 

7 kommentarer :

Anonym sa...

Underbara människa du är så go jag inspireras så av dej!!! Kram Anna

Lena - gott för själen sa...

Så snygg jacka! Vill ha! Grattis till "på-väg-till-svensktoppen". Typ! Så roligt.

Kram Lena

Anonym sa...

Härliga bilder!! Jag gillar din hårfärg i massor!! Har du möjligtvis något nummer eller namn på färgen?
Ha en kanondag!
Annette
annette_nord@telia.com

Therése S sa...

Härligt fina bilder.
// Tess S.

Anonym sa...

Snygging!

Anonym sa...

Jonny med andra ord

Anonym sa...

Fina bilder :) jobbar du heltid på skolan ? Är du klar med skolan :)?