måndag 10 december 2012

Att vara i den lilla luck-öppne-himlen och ett grattis!




Alltså. 
December månad är att vara i den lilla luck-öppne-himlen.
Webbshoparna fullständigt öser ut grymma rabatter och jag sitter storögt och "Mmmmar" och "Åååååar" över allt fint som jag suktat efter och som jag nu, så klart, bara måååååste ha från olika butiker runt om i cyberspace. De ger ju trots allt massor av rabatt å man måste ju bara älska rabatter. Här kommer mina hetaste rabatt-tips nu i lucköppningstider; 


Bara till att "gilla" så får man dagens lucka rakt in på sin Facebooksida.
Bästa!
Å lite härligt, härligt men farligt farligt.
Tur att jag varit så in i bombens snäll (även) i år, så tomten (läs "jag") kommer nog med massor av paket :D. 

Å så vill jag bara skicka ett stort GRATTIS till allas vår bak-drottning Leila som idag blev mamma till en liten dotter Ljuvligt!
Tänk. 
Att det föds mirakel varje dag. 
Jag kommer aldrig sluta att förundras!!!


Nu, stryka underbaringars sov-varma kinder. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Lite pics från köket visar jag ikväll. Håll till godo :)!


3 kommentarer :

dianasdrömmar sa...

Dom där rabatterna är livsfarliga...kram Diana

Browneyedgirl sa...

Farligt farligt men härligt härligt =) Kram till dig <3

Lallbacken sa...

Hej Inredningsfrun. Superfina bilder as always!! Dom där kuddarna i kökssoffan är också superfina ;)
/mia