söndag 30 december 2012

Vad jag vill ha på mig?


 Bildkollage från Malenami med bilder från Hunkydory.



Mitt vackra finska yrväder la upp snyggelisnygg bilder från Hunkydorys vår/sommar kollektion och jag dog den stora "jag-vill-ha-allt"-döden. Minst sagt. 
Så. 
Nu vet jag hur jag vill se ut och vad jag vill ha på mig 2013.
Så.
Tack Malena. Tack Hunkydory!

2013 alltså. Jag sa ju att det skulle bli ett bra år :).

Nu, skvalpa i mig en kopp varm choklad.
 Snart, stretcha inför nyårsfesten imorgon (det lär bli lite untzuntz vill jag lova).

KRAM

// Inredningsfrun


Pssssssssssst....... Vinnaren är nu utvald i Creative Lounge-tvälingen så
GRATTIS  Jennie Lindman! Du vann :)!!
Maila mig på info@inredningsfrun.se så fort som möjligt.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Finaste kläderna!<3
Ps måste fråga igen vem vann CL tävlingen kan inte hitta det någonstans!!
Kram

Therése S sa...

Härliga plagg.

Ninnis sa...

Tack för alla underbara bilder som du bjuder på och för all inspiration...=)

Gott slut och Gott Nytt 2013...!!!

Kram Ninni

Träning Inredning Inspiration sa...

Snygga kläder!! Vill ha allt:)
Kram

Anonym sa...

Fine klær, og et nydelig dekket nyttårsbord under her :)
Ønsker deg masse lykke til med ditt "nye liv" og alt godt i det nye året:)
Lise

Smultron på ett strå sa...

Gud så mycket snyggt! Vill ha, vill ha, vill ha! Och riktigt bra shit-list du delar med dej av! Gott nytt år//kram maria

Anonym sa...

SUPERSNYGGT!