måndag 17 december 2012

JAAAAAAAAA!!!!

Lite blandat smått och gott från vardagsrummet. 



JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! 
Jag har blivit med lägenhet!! Tjohoooo-jag-tror-banne-mig-inte-det-är-sant-hoooooo!!! Helt galet!! Ska skriv kontrakt nu i veckan. Jag hade verkligen inte kunnat få en mer passande julklapp än denna :).

Så. 
Nu kan jag ta det lugnt. Ta jul. Och njuta av att få mysa med kidsen och äta alldeles för mycket julmat. 
Å le lite extra. För jag. Jag har banne mig fått lägenhet!!!!

Nu, kanelbulle. 
Snart, pussa febrig underbarings panna (hoppas han vaknar piggelin imorgon).

KRAM

// Inredningsfrun å lite överlycklig

31 kommentarer :

Unknown sa...

mys:)

Anonym sa...

Grattis...va kul!!!! njut nu av att det snart är jul och att du får flytta sen! Ha det bra och kram från Fagersta

Maria sa...

Åh, vad härligt för dig! Grattis! Vet precis hur lycklig man blir när man sökt en tid och det varit hopplöst.
Kram, Maria.

Therése S sa...

Åh vad roligt =) Grattis. Din lycka kändes verkligen i ditt inlägg.
Kram // Tess.

Cat sa...

Grattis, vad skönt att det ser ut att lösa sig för dig.
Ha de gott. Cat

Iris // Alla dagars kaos sa...

Tjohoo! Grattis! :D

Kram /iris

MITT VITA HUS sa...

Grattis fina!

Kram

MITT VITA HUS sa...

Grattis fina!

Kram

Tess sa...

Grattis! Härligt! :)

Lena - gott for sjalen sa...

Grattis! Vad skönt för dig att kunna koppla av den biten.

Kram Lena

Titta in hos Thess sa...

Stort jätte grattis :)))))

Kram Thess

Frederica sa...

Grattis! :)

Spännande att se hur lyan ser ut sen!

Kram!

Gabriella sa...

Grattis! Det är ju underbart, så roligt!=)
Kram

Lindas plats sa...

Grattis vad kul för dig måste kännas skönt att äntligen ha hittat en lägenhet.
Ha nu en bra jul och njut
Mvh Linda

evalevabo sa...

Ska ni skiljas??? Visa bilder på lgh.
Eva

evalevabo sa...

Ska ni skiljas??? Visa bilder på lgh.
Eva

evalevabo sa...

Vet inte om det kom fram.. Ska du flytta själv??
Eva

Välkommen Hem! sa...

Grattis grattis! Så skönt o kunna bocka av det. Nu kommer en härlig tid av planering och som du säger, hitta massa ny, kul inredning.
Kramar till dig! J

Nina C. sa...

STORT GRATTIS till lägenheten!!!
KRAM! Nina i Örebro.

dianasdrömmar sa...

Grattis :) skönt att det löser sig kram Diana

Elin sa...

Grattis!
Vad spännande det ska bli att se hur du väljer att inreda din ny lägenhet:)

Kram Elin

Carolina sa...

Grattis till lägenheten, ser verkligen framemot att få följa dig på ny plats och få ännu mer inspiration och mys lull-lull från dig.

Kram

Photo by Maria sa...

Grattis till lägenheten du snart kan flytta in i och inreda så snyggt =)

Kram Mia

Anonym sa...

Grattis är väl på sin plats.. Bor du ensam i huset nu eller ?

Unknown sa...

Hej!
Va kul för dig!! Härlig julklapp! Ska bli kul att se lägenheten och hur du ska inreda den :)Ha en fin kväll! Kram

DesignbyTornblad sa...

Stort grattis! Måste kännas skönt.

Ska bli spännande att se ditt nya hem!

Ha det gott!
Malin

Anonym sa...

Grattis
Hoppas saker och ting blir som du tror!!!
Ibland kan livet komma ifatt en och ja vi får se var du landar.
Ta hand om dom små dom kommer att få det tufft.
Är mormor och varit med om sådant här tidigare tror det var värsta tiden i mitt liv...
Skulle önska att inga barn behövde uuppleva detta , Kramr på Er

Anonym sa...

äsch, bara ni tar hand om barnen så grejar de det här bra. Inget skitsnack om varandra, utan visa dina barn att du har respekt för deras pappa och önskar honom allt gott (och tvärtom förstås!)- även om du kanske inte alltid känner så innerst inne i en skilsmässa) Jätteskönt att du fått lägenhet!! Själv så mådde jag sååå bra de första månaderna som nyskild, men sen kom det ifatt mig...och sen blev det jobbigt, men nu mår jag bra igen och har dessutom träffat mitt livs kärlek!Bli inte orolig om du får en dipp efter ett tag, det vänder! Men det tror jag du vet, för du verkar vara en välidigt positiv person! Lycka till!!

Frusol sa...

Grattis vad roligt för dig, ska bli roligt att se den och vad du gör med den.
Hoppas ni får en mysig jul i huset, ta vara på varandra och njut av ledigheten lite extra.
Stor kram till dig och de dina.

Sirja sa...

Lycka till med nya lyan :)

Under mina lockar sa...

Så roligt! En jättefin julklapp ju. :D Lycka till! Kram Caroline