onsdag 9 september 2009

För mig kommer alltid....









... Linköping vara "cykel-staden"!!! För herre-min-själ vad cyklar!!! Jag har aldrig sett så många cyklister och cyklar i hela mitt liv!!! Det ser så härligt avkopplande när de kommer svischandes på gatorna på sina hojjar!!! Mångacyklister vare det iallafall, i Linköping!!!

Nästa gång (för ooooooh ja, jag ska absolut hit fler gånger!!) ska jag se till att avsätta tid att besöka denna lilla loppis. Här fyndade jag lite smått å gott så håll utkik så får ni snart veta vad!! I alla fall. Mysig loppis å mysig loppisägare å mysig loppis-bebis fanns det där, så har ni vägarna förbi Linköping så tycker jag definitivt att ni ska åka dit. Så tack för tipset käre läsare!!!

0-0 Sverige-Malta. Tur att jag tog med mig datorn till hotellet och köpte en STOR påse godis....

Kram kram

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Cc sa...

Så fina bilder, så skulle jag vilja ha i min bod. Kram