fredag 4 september 2009

Om att inte kunna bestämma sig!!!




Som vanligt så har jag ju svårt att bestämma mig när jag får för många val. Jag ska klä om våra stolar kring matsalsbordet och måste bestämma mig för färg på tyget. Så när jag fick låna hem hela Himlas färgpalett så blev det ju inte lättare!!!

Så nu ber jag er om råd!!! Vad säger Ni?? Den grönrandiga eller den brunrandiga???

Vi håller på den brunrandiga för vi tyckte att den grön var lite för "sommar-grön" å den bruna passade till den gröna nyansen som vi har på kuddarna och plädarna i vardagsrummet. Den brun är ju lite höstig och fin. Eller vad säger Ni inredningasexperter där ute i cyberspace!!!

Grönt eller brunt???

// Inredningfru och "vel-fia"

1 kommentar :

Anonym sa...

Hej!
Tycker helt klart det brunrandiga, passar hela året och är lätt att kombinera med andra färger. /Cajsa

Av en slump åkte vi förbi ert hus i sommar och det är såååå fint. Kul att ha sett det i verkligheten.