fredag 11 september 2009

Dagens O-M-G!!!!




Idag har jag 10000 anledningar att vara super, duper glad!!! Ni har ju inte kunnat missa att bloggen fyller tre månader idag å till råga på allt så har besöksantalet passerat,,,,,,
10 000
besökare!!!! Ooooooooh Myyyyyyy Goooooooood!!!!

Å jag hoppas att ni inte har hunnit tröttna för det här är ju bara början!!! Jag har precis blivit varm i kläderna, så nu slipper Ni inte mig på ett tag!!!! Tack alla härliga gulliga läsare för att ni kikar in hos mig!!! Fortsätt gärna att lämna små kommentarer (både ris och ros), jag blir så glad av dem!!!

Så lägligt att min mor och far kom med vackra gladiolus till oss idag!!! Vackra, så vackra!!

Kramar i massor till alla Er där ute i cyberspace!

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Caroline sa...

Grattis!! Jag trodde att du hållit på med bloggen länge och insåg nu att jag nog följt dig nästan ifrån alldeles i början! Kikar in här så gott som varje dag och stänger alltid ner fönstret med ett leende på läpparna! Underbar inspiriation och njutning att se på dina bilder, Speciellt de från ert underbara hem.
Hittar också mååånga härliga nätbutiker tack vare dina tips!
Keep Up The Good Work tjejen! =)

/Caroline