fredag 11 september 2009

Nu ska jag släpa...














... min förslappade lekamen ut på en lååååååång promenad med Bebis och man. För solen lyser och himlen är klarblå. Vi har precis avnjutit en god lunch ute på altanen. Härligt!!!

Förmodligen kommer vi hem med ett kilo godis men vad gör väl det!! Det är ju freeeeeedag!!!

Häääääääärliga freeeeeedag!!!

Vad ska ni hitta på idag??

Kram från mig till Er!!

// Inredningsfrun

Pssssst.... Lite fler bilder från Linköpings-visiten bjuder jag på från butik Handplockat!!!

1 kommentar :

Dona blogg sa...

Javisst är det härligt väder :)
Jag ska cykla med sonen till hans ridlektion.
Det blir en härlig paus. Sen blir det till att jobba lite till. Har fotografering på måndag och allt är inte klart...
Godis blir det här också - det är ju dags för fredagsmys.
KRAM till dig & tack igen för en kul hälsning hos mig.