måndag 23 augusti 2010

Från höst tillbaka till sommar!!




I morse var jag helt säker på att hösten invaderat GottiGotland. För hua så kallt det var och luften var lika hög och klar som i mitten av oktober. Så jeansen och jackan åkte på fortare än kvickt. Men Gottigotland är minsann lite lurigt. För efter förmiddagsnappen (japp, både Bebis och jag sover en stund på förmiddagarna nu, då preggo-koma-tröttheten är ett faktum) så sken solen från en klarblå himmel!!

Så Bebis och jag har ägnat dagen åt att bokstavligen gått gata upp och gata ner (jisses så branta backarna är, gotlänningarna måste vara Sveriges mest vältränade!!) och njutit av hyfsat turistfattiga gator och sensommarvärme, när det är som bäst.

Lek i parken och mysig middag på torget har vi oxå hunnit med. Att livet är underbart är ta mig tusan dagens största UNDERDRIFT!!!! Tjohooooooooooooooo!!!!

KRAM

// Inredningsfrun med kramp i vaderna efter alla backar :)

Psssssssst...... TACK alla Ni som mailar mig!! Jag tror inte ni förstår hur mycket era ord värmer mitt lilla hjärta!! Så coolt att ni tar av er tid och ger lite av den till mig!!! Ni är bara bäst!!!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Lycka på hög nivå m.a.o! Fortsätt njuta! Var själv på Gotland i somras och turistade. Det blev shopping och fika ;-). Kram Annika

Anna i Hallsberg sa...

Gotland är hääärligt! Vi har precis kommit hem från the Island och det var oxå lovely...vi var både på Mittbrodts och Gårdby...helt betagen i båda!! Vi har redan bestämt oss för en semester nästa år på the Island och då ska vi göra Kalmar.....Kramis Anna i Hallsberg