onsdag 25 augusti 2010

Man skulle kunna tro....







... att jag kom hem med en massa lull-lull och nytt till hemmet efter vår lilla Gotlands-tripp. Men icke sa nicke. Trots alla fin, fina tips (tack alla ni som lämnat kommentarer och mailat) på butiker som jag så klart besökte, så hade jag ingen..... ja, jag vet nog inte ens hur det stavas.... köplust!!! Detta har ALDRIG hänt mig innan!! Det är nog dessa preggo-hormoner som fått mitt annars så starka "måste-ju-bara-köpa-nååååååågot"-begär att helt slås ut. Hmmmm.... fast det kommer väl tillbaka, som ett brev som posten, om en si så där sju månader..... får jag hoppas :)!!!

Dock fick Bebis coolaste fodrade höstkängorna!!! Synd att de inte fanns i min storlek bara, för de skulle jag köpt på momangen!!!

KRAM på er goa bloggläsare!!!

// Inredningsfrun

Pssssssst......... Det verkar som att det blir babyboom i bloggvärlden nästa år :)!!! Så mysigt!!!

1 kommentar :

Viktoria sa...

Åh vilken härlig blogg du har, precis i mitt tycke o smak :)
Jätte grattis till bebisen i magen!
Kängorna till Bebis är ju bara för snygga, vart har ni köpt dom? Skulle nämligen vilja ha ett par likadana till vår lilla kille här hemma..
Ha det så jätte bra! Kram Viktoria