måndag 16 april 2012

Hit me!





Alltså. Ni är för himla roliga ni. Det här med "fuffens" har verkligen fått er fantasi att skena iväg till alla möjliga (och omöjliga) förslag. Väldigt underhållande att läsa mail och kommentarer måste jag säga, så tack för det. Så. Är de fler där ute så känner för att lätta era hjärtan med vad ni tror är detta "fuffens" så hit me med era bästa förslag. Jag kan sannerligen behöva lite rolig läsning för tillfället :).

Idag på väg hem från förskolan så plockade vi lite vitsippor som nu pryder det lilla gråa vitrinskåpet i vardagsrummet. Tänk att en sådan lite näpen blomma kan väcka så mycket minnen till liv från när man själv var liten.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Imorgon är sista dagen att vara med i utlottningen av coola barnkläder från Kinamockaskogen of Sweden. Klicka HÄR så kan du vara med!!

1 kommentar :

Heléns Gott o Blandat sa...

Ja det blir spännande att läsa vad ditt fuffens är för något!!;) Själv har jag avslöjat mitt "fuffens" idag på min lilla blogg!! Kul med lite hemlisar!! ;)

Helén