onsdag 16 december 2009

Enlite hälsning, bara!!

" HEJ!!!!!"
" Det var inte igår!!!!"
" Alltså, ärligt talat, mamsen!! Jag tycker att jag fått alldeles för lite utrymme här på sistone!!!"
" Men nu känner jag......."
"....... att jag är på banan igen, så att säga...."" ....... ho, ho, ho.... finns det några snälla bloggläsare???"
"...... GOD JUUUUUUUUUUUUL önskar jag,,,, alltså Bebis!! That´s my name, för er som glömt bort det!!!!"
Idag är det Bebis som vill skicka en hälsning här på bloggen. Han har känt sig lite åt sido satt bland allt julpynt å tingeltangel. Å vill nu ge sig till känna!!!

Till Er alla från Bebis; En riktigt GOD JUL å GOTT NYTT ÅR!!!

Ja, han kanske är lite tidig med hälsningen, men han kände att han måste passa på nu när han får lite utrymme här på bloggen!!!

Kramar från mig å Bebis!!

// Inredningsfrun å Bebis som gjort sig julfin dagen till ära!!!

3 kommentarer :

Miruschka sa...

Åh, vilken liten goding!! Hur gammal är han? Du får ge honom en julkram från mig!

Anonym sa...

God jul till tomens favorit nisse, bebis.
Alltid roligt att få se dig och din mamma här i bloggen. Som sagt god jul till er alla från
"sommaren 65" // Magda =)

Photo by Maria sa...

Mysiga bilder...

God Jul till bebis med..

Kram
Mia