torsdag 10 december 2009

Snopet!!!

Idag är det ju Nobeldagen!!! Ska, som vanligt varje år den 10 december, sitta bänkad framför tv:n ikväll för att få en glimt av alla stjärnor å snillen som samlats under ett å samma tak. Men anledning att jag älskar att kolla är dock inte för att betrakta kala å blanka hjässor och lite för tjocka glasögon, utan den magnifika dukningen och alla underbara blommor och blomsterarrangemang!!! Helt ljuvligt!!!

Å här hemma finns oxå snillen å stjärnor ;D å dessutom två alldeles nya stjärnor, som jag tänkte visa idag. Men Blogger ville tydligen inte ladda upp fler bilder åt mig idag - snopet!!! Så i skrivande stund så blir det ett BILDLÖST inlägg tills jag löst och fixat bildlagrings-utrymmet här på Blogger. Hmmmmmm.....

Hoppas att Er bildlösa visit här inte blev för traumatisk för er. Men lugn, bara lugn! Ni ska se att det ligger bilder på mina stjärnor å annat smått å gott här på bloggen innan dagen är slut!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Annika sa...

Spännande! Det ser jag fram emot. Håller med dig om att det är något speciellt med Nobeldagen. Här har vi hissat flaggan ;-). Ha en bra dag! //Annika