onsdag 2 december 2009

Stjärnor å sovrum!





Har varit lite hängig de senaste dagarna, å har spenderat en deltid i horisontellt läge. Så vad passar bättre än att ni får hänga med in med i sovrummet idag. Här har julen bara svängt förbi som hastigast. Dock har sötaste stjärnslingan från Watt & Veke kommit på plats och lyser ovanför sängaveln. Så julmyset finns där utan en massa tomtar å lull lull!

Idag har jag haft en gammal (ja, inte till åldern) vän på glögg å saffransskorpa-fika idag. Mumsigt å mysigt!!! Vad som saknas nu är lite kyla och snö!!! Gärna ett par minusgrader och snötäckt gräsmatta. Det önskar jag mig tills imorgon!!! Å kanske någon som vill gå en lååååång mysig promenad mig mig!!! Någon som har lust med en promenix med mig här på the Island :)???

Kram kram

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Bella sa...

Tråkigt att du varit dålig, hoppas på att du nu är på benen igen...

Så julfint du gjort hemma, bara ett vitt täcke på marken som fattas för att det ska bli riktig julstämning :)

Ha en trevlig kväll

Kramar Bella

Photo by Maria sa...

Vad söta stjärnor du hängt runt sängen..

Hoppas du har frisknat till nu..

Kram
Mia