måndag 22 mars 2010

Om att unna sig!!




Jag är obesegrad mästare i att unna mig!!! Jag unnar mig allt som går att unna sig! Jag letar efter saker att unna mig, jag råkar "springa på" saker att unna mig, jag intalar mig att jag behöver unna mig, men framför allt unnar jag mig bara för livet är för kort för att inte göra det!!

Idag unnar jag, i all enkelhet, en fika på stan. Jag ska dock korrläsa en studiekamrats hemtenta så jag förenar ju faktiskt nytta med nöje.

Vad ska Ni, kära bloggläsare, unna Er idag??

// Inredningsfrun

Pssssssssst......... Underbara bilder lånade från Google!!! Ska nog unna mig en bamse-cupcake idag!! Ja, så får det bli!!!

2 kommentarer :

Levindas Värld sa...

Du har så rätt så!! Man SKA unna sig, så ofta och mycket man bara kan ;)

Hoppas bamse-cupcaken smakade!!

HA det fint!

Photo by Maria sa...

Jisses vad smarriga cupcakes du visar.. Blir störtsugen.. Kanske tur att jag inte har ngt gott hemma ;-)

Kram Mia