måndag 28 januari 2013

Oh the hallelujaness!



Alltså. 
Så här ser mitt liv ut just nu; Vakna, lämna kids på förskola, åka till jobbet (hurra hurra för jobb att fokusera på om dagarna å som gör att jag inte håller på att bli helt tossig just nu), hämta kids från dagis, städa, packa, städa, packa, laga mat, städa, packa, städa, packa. Sova (någonstans).
 Mitt liv just nu. I ett nötskal.

Oh the hallelujaness på att det finns ett ljus i tunneln.
 Oh the hallelujaness!

Nu. Packa (I shit you not).
Snart, varva ner.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst.... Lite pics från vardagsrummet. Håll till godo :)

9 kommentarer :

Anonym sa...

Oj,Oj...kom ihåg att andas oxå ;)..
Hoppas det går bra med allt och husförsäljning! men detta fina hus är det nog många som vill ha!! ha det gott...kram från Fagersta

A House With A View sa...

Jääättefina foton från ditt hem!! Och jag förstår att livet är upp och ner just nu - sänder massor med styrkekramizar från mig!!!

Kraaaaam aka

Anonym sa...

Kan du inte ta lite hjälp med städningen åtminstone? Du måste ta det lite lugnt! /White

Laura sa...

Ta hand om Dig! Kram

Tess sa...

jag skickar så mycket energi som jag kan!
Det är nära nu!
kram

Elin sa...

Skönt att du äntligen ser en ljusning i tillvaron, du starka kvinna! Läser din varje inlägg i din blogg men kommenterar sällan. Dock kände jag nu att jag var tvungen att sända en styrkekram till dig... Det måste vara fruktansvärt jobbigt att ha det som du har det! Hoppas att dagarna flyger förbi nu den sista veckan och att du får en bra start på ditt nya liv sedan! KRAM

Photo by Maria sa...

Snart hamnar du i ljuset igen efter denna jobbiga tid...

Kram Mia

Ada - Daro Meble sa...

wonderful! I love your blog!
ada

:)

Ita sa...

Ja PUH, glöm inte andas ;) Det blir bättre ... lovar! Kram