tisdag 29 januari 2013

Paus!






 Idag har jag tagit lite paus i mitt packande och städande. Jag har faktiskt inte varit i närheten av en flyttkartong (om man bortser från att jag gått förbi dem som står uppradade i hallen i huset) och jag har inte packat ner en pinal. Behövde få en break och andas lite. Så kan jag ju köra all in imorgon istället :).

Iallafall.

Tror minsann att jag missat att berätta att vårt hus ligger ute till försäljning på Hemnet nu.  
HÄR hittar ni det för er som är nyfikna :).
På söndag är det visning. Spännande!!!
Till er som är sugna på att gå (och har lånelöfte klart) 
kan ringa till vår mäklarfirma .

Nu, bädda ner mig. Snart, sova bort ett annalkande halsont. 

KRAM på er alla goa!

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Karro sa...

Oh vilka härliga bilder, o fin inredningsblogg du har:)/Karro

Lena - gott för själen sa...

Det här huset kommer att bli så lättsålt. Så fint!

Haha kul med mäklaren. Jag går just nu en fastighetsförmedlingskurs. Läraren tog i lördags upp olika mäklarfirmor. De stora kedjorna, förstås och ett par enstaka fristående. Pontus Löfgren i Kalmar/Växjö-området togs upp som ett exempel på en framgångsrik fristående mäklare med god lönsamhet. Ni har nog gjort ett gott val :-)

Lycka till.
Kram Lena

dianasdrömmar sa...

Håller tummarna för många på visningen :) stor kram Diana

Therese sa...

Åh herregud vilket fint hus!!!! Det kommer bli lättsålt.

Lycka till!

Kram Therese

Bella sa...

Ert hus är sååå fint, håller tummarna för att det blir lättsålt och att du och pojakarna kommer trivas i din nya lägenehet.

Ta hand om dig!

Kramar Bella

Anonym sa...

jag gillar ditt hus men väljer hellre ett hus vid havet...på öland

Gabriella sa...

Så gott det ser ut, du gör rätt i att ta en paus! Är själv uppe i en flytt jag med, det är alltid mer än vad man tror=) Hoppas det kommer gå bra med allt packande!
Kram