tisdag 29 januari 2013

Peace out!!

Peace-halsband fyndat på Cubus-rean för ynka 17 riksdaler. Bästa!!

Alltså.
Peace, love och massor av kärlek till er. 
Tack för att Ni finns, Tack för allt stöd. Tack för att Ni kommer fram och tjenixar och pladdrar om ditten och datten som om vi hade setts förut, fastän det är första gången jag träffar dig/er. 
Tack för sådana små saker. 
Kanske små saker för er men stort, ja jäklar i min lilla låda, vad stort det är för mig just nu. 
Så tack. Väldigt mycket tack. 

Peace out!!
 
KRAM 

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Krannina sa...

<3 <3 <3

Hoppas jag får chansen att springa på dig någon gång och pladdra lite ;-)

Kramar

Livet på Storgatan sa...

Hej hopp!
Jag har funderat på det du skrev om att få ett bra avslut på det "gamla livet" för att få en bra start på det nya och jag tycker att det var så fint skrivet och sant. Även om det är jätte jobbigt att gå igenom det ni gör nu så blir allt så mycket lättare om avslutet blir bra. En god vän till mig sa att man ska skutta in med ett glatt grodhopp över den nya tröskeln till sitt nya boende, för en glad start:-)
Lycka till och sköt om dig/ Jill

Anonym sa...

Vilket fynd! Hade gärna träffat dig , men man vet aldrig. Ha en bra dag , själv är jag så lycklig idag efter ett historiskt möte i Ulricehamns sim och Sporthallen beslutade kommunstyrelsen att inte lägga ner några skolor eller förskolor i vår kommun. Folket röst påverka att de avslog deras egna förslag. Nu är det utveckling och framtid som gäller så underbart det bubblar inom mig.

Ita sa...

VAD FINT! Påminner om det som jag hade för MÅÅÅNGA år sedan ;) Inte utan att peacemärkena är tillbaka med full kraft. FINT som sagt.

Tess sa...

Det är bra! Sug åt dig all positiv energi och ignorera den dåliga som florerar. Inte många dagar kvar, du fixar det :)
Mina bästaste tankar till dig!
Kram

Greta sa...

Nu har ju jag inte kommit fram och tjittjattat, hade blivit en väldigt lång (smått galen) tur, om än trevligt. Hursom tack för en trevlig blogg!