fredag 18 januari 2013

Vad jag längtar efter just nu!


Lull-lull från förra året.


Vad jag längtar efter just nu är att baka, lull-lulla och fota en massa härliga bilder till bloggen. 
Det känns som om det var en eeeeevighet sedan sist (det var det oxå). Inga små vackra snittblommor, servetter eller annat lull-lull inköpta på flera månader och min suuuuper elvisp som jag kom på posten innan jul är fortfarande oupppackad och bara väntar på att få vispa fluffiga kakor så det står härliga till.  
Å dra mig lite sidledes vad jag längtar efter att få bjuda hem vänner på fika. 
Men snart. 
Snart är det februari och då jäklar i min lilla, lilla låda ska jag kasta ut inspirationsbilder så det står härliga till.  Från min och kidsens nya place.
Banne mig!

Nu, stryka underbaringars pannor. Snart, läsa en bok. 

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Snaaaart är du där!!!! Det ska bli så kul att se er nya lya sen! Jag förstår att du typ håller på att längta dig av stolen. Skönt att komma vidare till det som blir ditt och barnens sen, ett steg mot att må som en prinsessa!
Klem på re´!

dianasdrömmar sa...

Längtar också till du ska börja lull lulla igen :) men snart så stor kram Diana

Systeryster och jag .... sa...

Ska bli spännande att se din nya lägenhet och gärna ta del av dina goa recept...

Davina Ginström sa...

Du har så fina rosa skålar på bild där! Precis såna som jag vill ha... =)
Väntar med spänning på bilder från det nya..
Ha en skön kväll. Kram, Davina

Browneyedgirl sa...

Snart fina är du på plats =) Och jag längtar efter att få se hur du inreder där, nyfiken <3 Stor kram och ha det fint

DesignbyTornblad sa...

Håll ut snart får du lulla ordentligt! Men jag förstår dig - är i samma sits. Längtan gör i och för sig att man får energi att få klart saker och ting :-)

Kram Malin och lycka till!

Unknown sa...

Du är inte den enda som längtar ... Vi läsare längtar oxå ! Inte långt kvar till februari nu... :-)))) kram!