lördag 10 juli 2010

Dagen D!!







Ja, då var det ÄNTLIGEN Dagen D då jag ska ta premiärturen till stranDen och baDa!!!!!! Tjohooooooooooooo!!!

Jag ska inte göra mer än jag behöver. Bara sola, bada, äta och mysa med familjen!! Life is goooooooooooood!!!

Å ikväll blir det dans å sång natten, lång med girlsen!!! Lovely!!!

En riktigt härlig lördag önskar jag Er, goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Idag bjuder jag på lite bilder som jag tog när vi besökte Musteriet i Kivik och deras lilla söta gårdsbutik. Varsågoda!!!

1 kommentar :

Anonym sa...

Härliga ungar Du har och en sinnlig genuin familjefeeling strömmar ur Din blogg. Tack förresten för goa kommentarer hos mig!

Alltså, bor Du och jag grannar eller var det ett besök på musteriet i Kivik i form av en utflykt? Jag bor ett stenkast därifrån!!

Agneta