fredag 16 juli 2010

Tipsy!?!











Idag känner jag mig lite tipsy (ja, dock inte den engelsa översättningen, utan mer lite sugen på att tipsa)!! Så om Ni ska en sväng å semestra lite på the Island i sommar så tycker jag att ni ska ta och svänga förbi;

  • Gårdby Kafé och Lanthandel - Gott hembakat som avnjuts utomhus i den blomstrande trädgården med vita Madicken-möbler eller inne i butiken som varvas med gamla sköna möbler och ljuvlig inredning. En riktig underbar liten pärla på östra sidan av the Island!!
  • Möbleri Mittbrodts - Ja, ni har sett bilder som jag har fotat från butiken många gånger. Å faktum är att jag aldrig tröttnar på butiken. Här hittar man verkligen allt från genuint handgjorda möbler till inredning från precis alla mina favorit leverantörer :)!!! Ljuvlig butik som ni hittar ni i Borgholm
  • Sollidens slott - Ja, för kungligt är cool!!! Å dessutom är det som bomull för själen att strosa omkring på knastrande välkrattade grusgångar bland ljuvligt vackra och ovanliga blommor, statyer och små vattenfall. Det vackra vita slottet hittar ni strax utanför Borgholm.
Å om ni har lite tid över så sväng förbi mig oxå så klart ;)!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst.............. Idag visar jag lite bilder från gårdagens besök till just Sollidens slott. Varsågoda!

2 kommentarer :

Sandi sa...

haloj! ville bara tacka för all inspiration och glädje man får när man besöker din blogg! sen är jag väldigt nyfiken på vad du använder för kamera?

take care/sandi.

Anna i Hallsberg sa...

Hej, igen! Tack, för alla tips (som jag iof redan kluddat ner från dina tidigare inlägg...hi, hi) V 33 bär det av till the Island...då ska jag utforska tippelitipsen ;) Kramis Anna i Hallsberg