måndag 19 juli 2010

Skepp å hoj!!!








"Vilken härlig dag..... ha, ha, ha, ha...... man blir härligt glaaaaaaaaaaaaad ... hå hå hå hå hå...."

Ja, skepp å hoj så skoj vi har haft det på böljan den blå idag!!! Å inte ramlade jag av båten och ner i plurret heller för den delen (förutom när vi tydligen skulle ankra trettontusen mil ut i havet och sedan vada in med all packning + Bebis + Bebisflytväst som var större än hela honom, till stranden. DET var ingen som informerat mig om!!! Båttaxi hela vägen fram hade ju jag så klart förväntat mig, men icke!! Men det finns en tjusning med klädsim det oxå vill jag lova)!!!

Så idag har det inte gjorts många knop (hi, hi, hi) vill jag lova!! Bara slöat, ätit, läsa och myst med familjen och goa vänner!! Den här dagen ljuvliga sommardagen kommer jag att se tillbaka på med ett leende på läpparna. Av många olika anledningar.........

By the way, så tack för feedbacken på min ny-pimpade bloggdesign!!!! :)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Idag fyller en speciellt vän till mig jämna år!! Hipp, hipp hurra och GRATTIS på din dag, söta E!!!

1 kommentar :

Marianne sa...

Vilka underbara sommarbilder,ni ser ut att njuta av båtturen! Kram mor