måndag 2 november 2009

Om att fortfarande sitta i morgonrock!!





Idag är det en sådan där dag som brukar inträffa ungefär en gång i månaden. Det är något konstigt som verkar ha smittat mig sedan jag blev mammaledig. Jag talar så klart om det kroniska "vägra-kliva-ur-morgonrock"- viruset!!! Å idag är en sådan dag!!! Jag kommer liksom bara inte ur morgonrocken! Den sitter där den sitter och hade inte tänkt gå någon annanstans idag, verkar det som. We´ll see vad som händer......

Hoppas att Ni inte blir smittade ( eller i och för sig så är det inte så farligt, ganska mysigt faktiskt....)

// Inredningsfrun stuck with the morgonrock

Pssssst.... Jag å morgonrocken har sprungit runt å fotat lite grand. Äggkopp från GreenGate å lingonris från skogen. Vacker kombination!

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Det är väl härligt att ha såna dagar.. Njut av det..

Kram
Mia