söndag 21 november 2010

Jul-light-tjuvstart





Om man nu ska se till allt positiv som finns med att det aldrig blir riktigt ljust nu om dagarna (vi har haft mörker och regn på the Island i en vecka nu, förstår Ni,,,, I EN HEEEEEEL VEEEECKA!!!!) så är det ju himla mysigt att tända femtioelvatusen små värmeljus!! Å när man har tänt allt ljus så kan man krypa upp i soffan och mysa. Å det är ju oxå positivt. Men sen vette tusan.......

Hoppas att Ni är pigga och krya där ute i vårt avlånga land. Själv börjar jag känna mig lite småkrasslig. Får INTE bli sjuk nu när vi ska åka till Copenhagen nästa helg.

Har ni lite snö att bjuda på så ta och kasta hit det, tack!! God knows we need it här on the Island!! Lite ljus är precis vad jag behöver just nu!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssss...... Idag bjuder jag på lite bilder min lilla jul-light-tjuvstart!! Håll tillgodo :)!! Den vita lilla keramikstjärnan är köpt på Indiska!!

7 kommentarer :

Lizas Lantliv sa...

Jättemysiga bilder!
Har oxå börjat pynta lite smått..!
Var har du köpt den söta stjärnan??

Mvh Liza

Lizzy sa...

Mysigt det ser ut! En liten fråga, var kommer din fina skänk ifrån? Är det arvegods, loppis, antikhandel eller möjligen nytillverkad?!?
/Lizzy

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysigt, mysigt... härligt att få börja med lite "pre-christmas" :-)

Kram från Australien♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Godmorgon!
Hoppas att du får en bar vecka!
Tack för titten hos mig o välkommen åter!
:) Sirpa

Mys och hemtrevnad sa...

ja här är det lite jul light just nu med...mysigt! kramis semlan

HannasHörna sa...

Hej!

Jag tycker att du har det riktigt julfint. Härlig blogg...

Mvh/Hanna

Anonym sa...

Hej hej! Jag "ramlade över" din blogg när jag googlade på inredning och jul. Fantastiskt vilken trevlig blogg, men snälla rara.....hur kan man ha ett sådant perfekt hem med "vill ha" faktor i varje vrå?:). Jag kommer självklart att följa dig i fortsättningen för att få inspiration och bara njuta. Kram och God Jul / Anneli