tisdag 23 november 2010

Min egna lilla armé :)!!

Bilder: Ellis Corner

Idag har jag köpt en julklapp (sötaste zinkhuset på bilderna) till mig själv eftersom jag firar att Ni var nästan 900 unika besökare här inne igår. 900 stycken!!! Det är ju nästan som en egen liten armé :)!!! Så himla härligt!! Ni är bara bäst och TACK för att ni fortsätter att kika in här hon lilla mig, både nya och gamla läsare så klart!!

Å till er som mailat och frågat så ser ni mig i "Halv åtta hos mig" hela vecka 49!! Nu är det inte långt kvar!!!

KRAM

// Inredningsfrun

13 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

vad kul att ha en egen liten arme...jag har mer ett fotbollslag hihi men det är kul det med! Kramis semlan

Shabby soul sa...

How I like this little zink house! I'd like to buy one, but first I need to understand how to buy via web (here in Italy I don't find them...)
xoxo Silvia

Elle sa...

Grattis till det enorma besökartalet!!
Jag slog faktiskt personligt rekord i min blogg, med 49 besökare...ingen armé, men ett litet kompani kanske?
Tyvärr har jag inte svensk tv och kan nog inte se "halv åtta hos mig", eller vet du om man kan se det över internet...??
Ha en skön dag!
Kram Elle

Anonym sa...

Hej
Flitig besökare av Styleroom som gjorde att jag hittade till din blogg, bara för nån dag sen. Underbart vackert hus!! Men har inte förstått rikgtigt var ni bor..? The Island - är det möjligen Öland..? Har lagt till din blogg i mina favoriter, så det blir mer besök..!
Ha en underbar dag!

Mvh
Åsa Engström

Anne sa...

Hur vet du att det är 900 olika personer. Det kanske är så att din make vill göra sin gravida hustru extra lycklig genom att gå in på din blogg 900 ggr. under en dag ;) Nääää skämt åsido. Din blogg är bara så bäst!!. ÄLSKAR den!!, älskar ditt sätt att inreda. Längtar till vecka 49 så jag får se dig i ''Halv åtta hos mig'' Min inredningsidol!!!... Massa kramar

Josefine sa...

oj vad spännande det skall bli att se dig i halv 8 hos mig! Tro det eller ej men programmet är väldigt stort här i svenskfinland :) Kram från Josefine

Zinkhjärtat ♥ sa...

Grattis till besöksantalet. Inget konstigt att vi tittar in här hela tiden - din blogg är ju så fin!
Fin present du har unnat dig!
Stor Kram Annelie ♥


PS Hoppas att du mår bättre idag....

Camilla sa...

Hej Marika!
Hoppas du mår bättre nu?
Huset var verkligen jätte sött. Tänkte fråga dig om du vet ifall det går att titta på halv åtta hos mig på webb tv eller något? Två kvällar den veckan är jag nämligen borta! (Katastrof) nu när jag änltigen ska få se dig på tv;) Ha det super, här är det snöyra idag! Kramar Camilla

Anonym sa...

Hej Marika!
Vilket gulligt hus du köpt. Jag har också köpt några små julklappar till mig själv idag.:)
Ser verkligen fram emot Halv åtta hos mig v. 49. Det är ett av de program jag försöker följa under veckan. Ska bli jättekul att följa din vecka. Lycka till!
Kram Lena

Jenny sa...

Kul med så många besökare, men det blir ju så....om bloggen är bra och bilderna fina som dina är!! ;)
Kram Jenny

Tillsammans Hemma sa...

Hej Hopp.
Jag vill ju såklart vara med i din arme och jag följer dig ständigt! Tycker du har jättefina bilder och texter som är både lättlästa och mycket underhållande!!!!
Man kan faktiskt säga att vi liksom ses varenda dag, inte för att jag vill vara efterhängsen..., men kanske är jag en liten, liten smula nyfiken.
Kramiz på dig ser fram emot 1000-talet!!!

Kia sa...

Grattis till 900 strecket!
Jag har också beställt ett sånt hus från Ellis Corner till mig själv. Så himla fint.
Ha en bra dag!
Kia

sara sa...

Hej o Grattis till besöksrekordert. Undrar om du kanske vill vara med i min ADVENTSKALENDER 2010, var med och tävla du med hos http://saras.blogg.viivilla.se/, lycka till
ha det bra nu marika