tisdag 30 november 2010

Preggo-up date!




Å så kommer nu äntligen lite preggo-up-date-bilder!!! Tadaaaaaaaaa!!! Jag vet ju att det är många av er där ute som också väntar tillökning och som har frågat efter uppdaterade mag-bilder.

Så varsågoda; 65,5 kg fluffig Inredningsfru!! Det Ni :)!!!

KRAM

// Inredningsfrun i vecka 24

Pssssssst......
Ha, ha, ha!!! Kolla in viktskillnaden från inspelningen i somras (bilden i förra inlägget) och idag. Oj, oj, oj! Ja, det är ju ett par pannor sedan. Å en liten bebis i magen så klart då...... men i allfall :D

10 kommentarer :

Shabby soul sa...

Many wishes! :)
Sorry for my bad engllish...
Silvia

Lina sa...

Det var på tiden!!

Du är sååå vacker med magen!!

Kommer inte missa Halv åtta hos dej ;) nästa vecka, mycket spännande!!

Önskar dej en fortsatt trevlig kväll!!

Kram*

Malin sa...

vilken peak-mage, min är mer som en stor blaffa. Är i vecka 27+5 så min ploppar ut strax före din, för det säger väl bara plopp ? he he

Anonym sa...

Hej
Vi väger lika, och jag är inte gravid..!
:D

MVh
Åsa

Anonym sa...

Har kollat in dina bilder och hus nu ett tag..undrar lite var ni sitter och kollar på tv? för visst har även ni en sådan? eller passar den inte in för att den är svart?

Linn sa...

Oh my...redan i v 24? Här går de undan...jag måste fråga om din tavla i bakgrunden,har du målat din ram vit? Jag har den blåa,men min känns mer grådaskig?

Anna-Maria sa...

Gud så härligt fin mage du har!

Anonym sa...

Hejsan.
Vilken cool kula du har!
Spännande och fachinerande med "grav-bulor" för de är verkligen fina men olika. Min första såg ut som en skogaholmslimpa hm?

Vadå Tv? Jag förstår ingenting!!! Viiiiit bioduk såklart som kommer upp ur golvet. Eller vad har ni hemma hos er........?
Kram på dig preggo från Loo.

Anonym sa...

Vilken superfin mage! Tog likadana bilder när jag var gravid - skrev alltid veckan jag var i med kajal på sidan av magen för att kunna komma ihåg i framtiden//Pernilla

My sa...

Hej!
Oj vad jag har njutit vackra julpyntsbilder hos dig!:)Och som vanligt fått massor med inspiration!!Var ett tag sedan jag "hörde" av mig,men jag läser varenda dag!:)Har ju haft fullt upp med advents och julpyssel;)I bland blir man ju lite "hemmablind" och fastnar i invanda mönster!;)Även vad gäller julfix;)Och då är det tur att "sådana som du"finns..så man börjar tänka i lite nya banor...;)Min man är helt "såld på"julpyntet här hemma hos oss i år!Han älskar julen han med;)Då kan det låta så här:Men sååå fiint du har gjort här!?:)Jag fick en ide från min "favoritbloggtjej":)Kan svaret bli då;)

Vilken söööt mage du har!Och härligt att du verkar må bättre.

Ser sååå mycket fram emot att se dig i programmet till veckan!

Kram!