fredag 21 augusti 2009

Dagens tips!!!



Lite vardagslyx, det gillar jag!!!

Så när det vankas dusch-dax så tvålar jag in min lilla (??) lekamen med denna ljuvliga Bath & Shower gel och smörjer in sommarens sista bränna med Body lotion i samma serie. Doftar ljuvligt! Dessutom är de väldigt prisvärda och finns i både stora och små flaskor å det gillar jag. Så dessa godingar blir dagens tips!!!

Så för er som vill dofta gott,,,,,, spring åååååå köööööööp!!!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Den lilla vita trälådan som flaskorna står i är egentligen en "ost-förpackning" som vi fick i julas fylld med små ostar. Den sparade jag naturligtvis och målade vit. Så nu får den vara fylld med olika "dofta-gott-flaskor" istället för ostar. Så spara alltid fina förpackningar, dekommer alltid till nytta!! Det får bli dagens andra tips!!! Varsågoda!

Inga kommentarer :