lördag 22 augusti 2009

I have a dream!!!








Idag vaknade jag med ett leende på läpparna trots en natt fyllt med allt annat än djup sömn. Leendet spred sig om möjligt ännu större när maken kom in med bebis på armen och de brister ut i ett inte så samstämmigt "Gooood, da da da, ba ba ba, mooooorgon!!! ". Ljuvligt!!!

Solen skiner från en klarblå himmel och luften är hög och klar, precis som den ska vara i slutet av augusti. Idag kan inget gå fel!!! Idag är en sådan dag som jag drömmer om allt jag vill göra i livet!! Drömmar är härliga, drömmar är hopp om framtiden, drömmar är kittlande, drömmar är dina egna som ingen någonsin kan ta ifrån dig och drömmar är framför allt gratis. Så dröm idag och spring efter den imorgon!!!

I have a dream, I have two å jag har många!!! Vad drömmer du om???

// Inredningsfru å drömmare

Psssssst..... Idag ska jag göra björnbärs-cheesecake av bären vi plockade igår. Vill du smaka???

Inga kommentarer :