torsdag 27 augusti 2009

Men oj då!!!



Tiden går alldeles för fort när man har roligt!!! Som idag på stan, hela dagen försvann och hela plånboksinnehållet oxå, vill jag lova. Men jag lyckades träffa på "Mr.- köp-mig-för-det-är-halva-priset" och han är ju inte den sämsta. Å vem älskar inte att fynda!!!!

Så nu ska jag springa runt och flytta mina nya fynd till förbannelse här hemma, för jag blir aldrig nöjd på en gång. Kvällen är räddad :-)!!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssst...... Vi sprang på sonens gudmor på stan, så fika hann vi iallafall med. Mums!!!

1 kommentar :

Annelie Svensson sa...

Hej Inredningsfrun!

Idag kom den underbara vas/lyckta. Otroligt fin! Tack så mkt, kul att handla loss, blir lite för ofta kan man kanske tycka ibland...:s. Jaja man ska ju leva i nuet! Ikväll ska det fotas här hemma, när mörkret har fallit! Många kramar Annelie