fredag 28 augusti 2009

Krans var det här!!!






Denna lilla söta krans gjorde jag idag (man har ju så mycket tid som mammaledig!!) och den tyckte jag skulle få ta och pryda vårt vardagsrum. Den har kostat mig noll kronor eftersom jag har svängt ihop den av klöverblommor från grannens äng, någon annan slags växt (hoppas att den inte är giftig!!) en gammal stålbåge från en död murgröna, sytråd (hade jag hemma), vitt virkat snöre ( köpt för lääänge sedan så det räknas inte) och lite tid och tålamod = noll kronor. Visst blev den tjusig!!!

Så om du inte har klöver på banken så får du ta klöver i hagen, det funkar det oxå!!!

Gratis tips på något som är gratis, kan det bli bättre!!

Kram kram

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

sweethome sa...

sååå fin krans, har försökt mig på samma sak förr, men får dem aldrig sådär fina - kanonsnyggt!

Inredningsfrun sa...

Tack, tack snälla du!!! Synd bara att de vissnar så snabbt!!! Fast då har jag ju en anledning att göra en ny :-). Kram på dig från mig!!

// Inredningsfrun