fredag 28 augusti 2009

Ibland vill man förnya lite.....











.... trots att plånboken är tunn. Då brukar jag springa som en tok mellan butiker och leta rea och rota i fyndlådor!

Igår hittade jag bland annat två ljuvligt mjuka olivgröna plädar från Miljögården för halva priset!!! Sedan hittade jag lite stuvbitar i en "tio-kronors-låda" å de kunde jag fixa kuddfodral av. Runt om plädaran var det knutit ett grönt fint band och de använde jag till de nygjorda kuddfodralen. Sedan hängde jag upp den nygjorda kransen och till sist lite nyplockade "jag-lånar-bara-lite-blommor-av-grannen"-blommor och voilá- nypiffat vardagsrum!!!

Vad gör Ni när ni ska budget-piffa???

Kram kram å trevlig helg på Er!!!

// Inredningsfrun

Psssssst...... Ok, den nya runda, bulliga, mulliga vita kudden låg inte direkt i fyndlådan. Men man kan ju inte ha tur jämt!!

Inga kommentarer :