lördag 29 augusti 2009

TÄVLINGSDAX!!!


Nu har jag bestämt mig; Det är klart att denna lilla goding, med budskapet "Njut varje minut", ska få ett nytt hem!!! Så nu kastar jag in en ny TÄVLING.

Det enda Du behöver göra är att lämna ett TIPS på en rolig inredningsbutik eller webb-butik som du tycker att att jag ska ta och besöka. I just löööööööv nya saker som jag kan kolla på och drömma om!!!

lämna ditt tips genom en kommentar eller maila mig ma22jj@student.hik.se så är du automatiskt med och tävlar!!!! Tävlingen avslutas måndagen den 7 september.

Kramar till er och tipsa mig NUUUUUUUUU!!!

// Inredningsfrun






3 kommentarer :

Lilla Lycksta sa...

Hej!
Vilken fin blogg jag hamnade på. Här kommer min favorit www.himlarum.se .Ha det gott.
Hälsningar Camilla

Anonym sa...

Jag är gärna med och "slåss" om den fina skylten! Mitt tips är: bostalletskonating-butik.se
Var där i somras, underbart mycket fint!
www.tosweethome.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
Här kommer två tips på fiiina butiker.
www.butikdrangastugan.se
www.hemmahoshaglund.se
Ha det underbart och njut varje minut!
Hälsningar Maria.