lördag 15 augusti 2009

När det inte blir som man tänkt sig...

... så får man hitta på något annat istället!!!

Eftersom dagens inbokade kräftskiva blev inställd , men barnvakten (min mor och far) insisterade på att passa bebben anyway, så funderar vi nu på att lyxa till det med att gå på bio. Men vi har inte varit på bio på evigheter och vi vet inte vad vi ska se. Så nu mina kära bloggläsare önskar vi att Ni vill dela med Er av era bästa biotips inför vår barnfria kväll!!!! Vad ska vi se????

Tjingeling på er och trevlig helg!!!

// Inredningsfrun

Psssssst...... Bild från Google!

2 kommentarer :

Unknown sa...

Jag står fast vid mitt tips.
Public Enemies och visst var den bra. Tyckte jag. Många verkade bli besvikna, antagligen för höga förväntningar. Själv gick jag in utan dessa förväntningarna och fick se en mycket bra film.

Kom ihåg! Johnny Depp är toksnygg i hela filmen.

Inredningsfrun sa...

Vi ska absolut gå och se den!!! Men igår blev det "hemma-bio" istället!!!

Tjingeling!!