torsdag 13 maj 2010

And off he went!!







Japp, då var det Kristiflygare dag för off he went den där killen med det långa vackra håret och vänliga ögon!! Tackelitack säger jag, som inte nämnvärt reflekterar över dagens egentliga innebörd utan bara är glad över att få lite ledigt!!!

Efter som vädret på the Island idag ser till att jag slipper vattna jordgubbslandet (ja, det ÖSREGNAR), så blir det till aktivera sig på annat sätt. Det bli byggvaruhus (så maken blir nöjd) och fika på mysigt gårdskafé (så jag blir nöjd) för hela slanten idag.

Ikväll blir det på med stövlar och regnjacka för oj vad det ska grillas (ja, trots regnet). Är det MAJ månad så är det!!! Å då kan inte lite regn sätta stopp för mina matplaner!

En mysig torsdag önskar jag Er, goa bloggläsare!!!

KRAM

// Inrdningsfrun

Pssssssssssssssssss......... Idag bjuder jag på lite av de bilder jag tog sist jag besökte Gårdby Kafé och Lanthandel. Hoppas att jag får med mig lite nya bilder därifrån idag :)!!!

1 kommentar :

Tillsammans Hemma sa...

Godmorgon inredningsfrun!
Vill bara skicka en liten hälsning från mig - solen lyser inte här heller, men det är faktiskt hela 15+++++ Woow!!
En tur till landet och det härliga havet blir det för oss.
Jag tittar in till dig igen på söndag och hoppas såklart få läsa om din supertrevliga helg!
Ha det nu riktigt bra och soom du brukar
-Njut Av Livet!
Kramar från Loo