söndag 30 maj 2010

Grattis!!

Grattis alla fantastiska, underbara, smarta, coola, vackra, förståndiga, lite smått tokiga mammor idag på "Mors Dag"!! En dag som denna måste ju bara firas!!!

Å en tanke skänker jag till alla Er som inte längre har en mamma att älska och bli tokig på :). Men de finns ju i era hjärtan!!

Idag blev jag firad av min käre make å Bebis med frukost de luxe extra allt. Å med extra allt ingick tydligen en liten present oxå!!! Så nu kommer jag att dofta som en sommaräng med den nya sommardoften från Escada!!! Härligt!!!

Nu ska det fikas!! But what else is new :)!!!

KRAM

// Inredningsfrun å mamma :)

Psssssssssssst........ TACK mitt hjärta för den underbara parfymen!! Du är bara bäst!!!

2 kommentarer :

Emmas inne och ute sa...

Visst är det härligt med Morsdag! Uppvaktning, frukost på sängen, sommargrönska och sol! Ha en bra vecka! Kram Emma

Anonym sa...

Du fick den med trotts allt! :D Grattis! Nu kan vi dofta lika gott du och jag! Ses snart! Tjoho

Kram S